ارائه فرم محتوایی

تولید محتوا :

تولید محتوا کلمه ای که این روزها خیلی آن را می شنویم. باید در نظر گرفت که این موضوع مهم ترین ابزار اعلام حضور یک کسب و کار و مجموعه در بازار فعلی حتی بازار آینده است. می توان گفت تولید محتوا، یک عمل نهایی در بازاریابی است. هنگامی که یک محتوا تولید میکنید، اطلاعات رایگان و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می ‌دهید، در این صورت می ‌توانید مشتریان بالقوه را به سمت خود و محصولتان جذب کرده و مشتریان موجود را از طریق تعامل با کیفیت، حفظ کنید.

مجموعه ی آقای هو

در حال حاضر با بهترین و خبره ترین متخصصان حوزه تولید محتوا همکاری دارد.

از جمله این عوامل شامل: نویسندگان و بازیگران، کارگردانان، طراحان صحنه و ده ها عوامل دیگر و… تولید محتوای خلاق و مفید هویت تیم آقای هو است.

این مجموعه برای کسب و کارتان خدمات تولید محتوا را در سه بخش :پیش تولید / تولید / و پس تولید ارائه میدهد. شما برای همکاری میتوانید با ما میتوانید محتوا مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک جلسه مشاره از ما دریافت کنید.

باید در نظر گرفت که محتوا بخش بزرگی از زندگی روزانه همه ما است و اجتناب از آن دشوار است. در قبال چرایی آن باید گفت که محتوا ما را آگاه می‌ کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌ دهد، سرگرممان می ‌کند، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌ کند و….

محتوای مناسب این امکان را به شما می دهد که مشتری‌ های هدف خود را جذب کنید و با آن ها تعامل ایجاد کنید تا مخاطبان درگیرتان شوند. هم چنین می ‌توانید  مشتریان جدیدی را به سمت خود هدایت کنید. درنتیجه درآمد و فروش کسب و کارتان به طور محسوسی افزایش می یابد. بهتر است بگوییم اگر برای خود و کسب و کارتان محتوایی تولید نکنید، از قافله، بازار و رقیبانتان عقب خواهید ماند.

 

باید در نظر گرفت که در این مورد خاص برنامه ریزی و داشتن تقویم محتوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگر بخواهید به شکل حرفه ای کار کنید و روی تولید محتواهای خود وقت بگذارید، حتماً برنامه ریزی برای تولید آن را جدی بگیرید.

به طور کلی فرقی نمیکند که یک اکانت در توییتر یا اینستاگرام برای خود و کسب و کارتان دارید یا یک وبلاگ شخصی یا سایتی برای کسب و کارتان اما مهم است که بدانید روزها و هفته ‌های آینده چه برنامه ای برای مطالبی که می خواهید منتشر کنید دارید. با این حال قرار نیست تمام جزئیات مطالب مشخص باشد، اما حداقل بایستی پاسخ سوال‌ هایی مانند موارد زیر را مشخص کرده باشید :

  • موضوع محتوا
  • فرمت محتوا
  • زمان انتشار
  • بسترهای انتشار
  • چهارچوب محتوا و…

 

برخی اوقات کسب درآمد از محتوا بسیار غیر مستقیم است اما روش‌ های مختلف و بسیاری نیز برای درآمدزایی از محتوا و تولید آن وجود دارند که ساده‌ تر و فرایند کوتاه‌ تری دارند. به طور مثال: فروش محتوا، تبلیغات، اینفلوئنسر مارکتینگ و  یا همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) از جمله‌ ی این گزینه‌ ها هستند.

در هر حال برای بقا و فعالیت در فضای تنگاتنگ رقابتی بازار و حضور فعال و گسترده مجموعه، می بایست از این مورد بخصوص غافل نباشید و حدالامکان از آن در بازاریابی و برندسازی خود بهره لازم را ببرید.